søndag den 16. maj 2010

Der læses eller rettere sagt der

lyttes.
Jeg har lige investeret i en ny mp3 afspiller


Jeg havde ikke på min nuværende afspiller, mulighed for at afspille kopisikrede lydbøger, så jeg måtte investere i en ny.  Valget faldt på en Sansa Clip og den er ganske udemærket til formålet.

Vejret har ikke ligefrem været kolonihavevejr, så der er i stedet blevet lyttet til den store guldmedalje.  Mit første lydbog ever er denne her



Jeg ved dog ikke lige, om jeg er til lydbøger.  Jeg foretrækker nok en rigtig bog.  Jeg har altid læst meget men set i lyset af, at jeg ikke kan nå det hele, er det da et godt alternativ.  Og det bedste af det hele er, at man kan strikke samtidig.  Mit Seyfarth liljesjal har derfor også fået et par runder eller to her i weekenden.  Jeg er nu på den ottende lilje, så det begynder da at ligne noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar