fredag den 16. marts 2012

Color Affection

Er færdig og jeg kunne selvfølgelig ikke vente til min mors fødselsdag i maj. Hun fik den derfor i dag og blev rigtig glad.









Fakta:
Color Affection af Veera Välimäki
Drops Baby Merino: Syren nr. 15, Lilla nr. 14
Drops Delight: Rosa/lilla nr. 6
Pind 4, der er lukket af på pind 5.
Jeg har fulgt de gode råd på Ravelry vedr. kanten. Der er på ret pinden lavet et omslag mellem første og anden maske. På den næste pind tages omslaget af (dvs at det ikke strikkes). På den måde bliver kanten ikke stram.
Mål før: ca. 170 x 35
Mål efter: ca. 250 x 46

7 kommentarer:

  1. Hold fast det er blevet flot,godt du fik lavet en god kant på det

    SvarSlet
  2. Tak. Ja det var et rigtig godt råd med kanten. Det vil jeg bestemt bruge fremover, når der strikkes striber

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet flot - jeg kan sørme godt forstå, at din mor blev glad - fint tip med kanten
    Kh Karen

    SvarSlet
  4. Det er bare så smukt så smukt og tippet med kanten vil jeg også huske.

    SvarSlet
  5. Hej Karen og Annelise. Ja jeg er også helt vild med det, så jeg har måtte ud og investere i mere garn, så jeg kan lave et til mig selv i de samme farver. Kh Karin

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare så smukt!!! sikke farver du har valgt. Jeg kan godt forstå, at du ikke kunne vente til maj med at give gaven.

    SvarSlet