tirsdag den 21. oktober 2008

Diva - Topstykke Geil

Ja så måtte jeg gøre det. Jeg fik trævlet divaen op. Da jeg forlængede striberne fik jeg ikke lige læst opskriften ordentligt igennem. For ved sidestykkerne tages der også ud i siden på en del af pindende, så det kom slet ikke til at passe med det ekstra stykke jeg fik strikket.

Men pyt med det - jeg synes også at den var lidt lille selvom jeg strikkede str. L. Så nu er jeg gået igang med den igen men på en større pind. Se se nu bliver det spændende, hvordan det så bliver.

Det er ellers et rigtigt godt fjernsynsprojekt, når først man kommer ind i opskriften.

Jeg gik ellers også så småt igang med topstykket fra Geilsk. Garnet er bare lækkert. Fik det for en uge siden og selvom jeg har gang i Diva, måtte jeg bare begynde på den. Men hold op en opskrift - den er jo ikke lige umiddelbart til at forstå, for en nybegynder som mig.

Det er utroligt at man ikke kan skrive opskrifter lidt bedre, så alle har en chance for at følge med.

Der var for mange fejl på det første stykke jeg fik lavet, så det blev pillet op igen. Nu får vi se, hvornår jeg får modet til at gå igang igen. Jeg tror at den opskrift skal læses mange gange før den bliver forståelig for mig.

Nu vil jeg lige flytte lidt rundt på støvet herhjemme og så vil jeg hen og hjælpe de "gamle" som er ved at sætte lejlighed i stand. Det er lige noget tapet vi skal have af. Ja man kan godt mærke at man ikke er 20 år længere. Er også lidt træt ovenpå alt, det jeg har nået i sommers i kolonihaven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar