mandag den 5. april 2010

Øv

Har lige været en tur i kolonihaven for at åbne for vandet.

Man er jo altid lidt spændt på om det går godt og om alt er som det skal være.  Men hvad opdager vi så, stophanen lukker ikke tæt.  Jeg har altid for vane at lukke for alt vandet, når jeg ikke er der.  Så det gjorde jeg selvfølgelig også i dag.  En pludselig indskydelse fik mig dog lige til at checke, om der var vand i hanen, efter at stophanen var lukket. Det var der - satan..... osse. Nu er det gået så godt de andre år øv.

Jeg håber, at det bare er en eller anden dum pakning, der er gået og krydser fingre for at der ikke sker yderligere, for jeg måtte jo bare lade tingene være for idag.

Jeg har siddet og kigget lidt billeder igennem. Det ærger mig lidt, at jeg ikke har fået taget så mange billeder af forvandlingen af huset. Specielt badeværelset er ikke til at kende. Men her kommer lidt billeder fra før og efter.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar