mandag den 22. februar 2010

Hvor er jeg bare træt

af det vejr.  Jeg undres over de udtalelser, der er kommet om, at der ikke er så mange vinterdepressioner i år pga. at det har sneet så meget og det derfor er lyst.

Det har ikke virket på mig. Tværtimod.  Jeg er bare mega træt af det vejr.  Det er koldt og trist og jeg hader at køre bil, når det sner. 

Jeg savner, at kunne komme i kolonihaven.  Sidst jeg var derude var det en kamp bare at komme ind ad lågen. For ikke at tale om min terrasse.  Den er bare helt forsvundet.

1 kommentar:

  1. Jeg trøster mig med, at der trods alt er et stykke vej fra at være træt af vintervejret til en egentlig vinterdepression.

    Jeg synes at det er nogle rigtigt flotte billeder af den jomfruelige sne ved dit kolonihavehus. De billeder vil du nyde at kigge på, når sommervarmen bliver for meget.

    Op med humøret - nu er det tøvejr.

    PS
    Jeg er også træk af sneen - og navnlig den kedelige snavsede sne på vejene....

    SvarSlet