fredag den 5. februar 2010

Øv

Møj uge siger jeg bare.  Har ligget brak med en killer hovedpine.  Hovedpinen ulmer stadig men er gudskelov på retræte men det tager godt nok på krafterne.



Min strik funker bare heller ikke i øjeblikket.  Min sandnes tunika blev næsten færdig sidste weekend, men en prøvning viste at bærestykket bare var alt for stort, ligesom jeg heller ikke var tilfreds med udseende af mit strik.  Så der blev pillet op ned til mønsterstrikket.  Fik derefter en genial ide, hvorfor ikke lave det kedelige på strikkemaskinen.

Tju hej hvor det gik men heller ikke det blev godt.  Synes ikke at jeg kunne få siderne syet pænt sammen og det så også underligt ud, for jeg havde beholdt det mønsterstrikkede nederst, så det spillede bare ikke.

Så jeg må bare på den igen og så lige være mere omhyggelig og ikke strikke så hurtig.

Er dog lidt pas på det, så måske bliver det liljesjalet, det står for tur i weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar