torsdag den 11. marts 2010

Jamen dog

sikken en tålmodighed. Det kan jeg jo næsten ikke andet end at "belønne" med et lille indlæg. 

Nå men altså, jeg er jo stadig forvirret over denne personlige interesse.  Let´s face it, der er jo ikke tale om mega interessante emner medmindre man går op i uinteressant smaltalk og strik!

Det mere personlige islæt skal du nok ikke sætte næsen op efter eller......   det kunne måske alligevel være......   åhh jeg ved ikke rigtig..... hmm nej det kan jeg ikke rigtig lige beslutte mig for ;-)

Jeg vil dog dele en ting, nemlig at jeg er en meget intuitiv/sensitiv person, så alt "går" lige ind.  Derfor "kommer" tingene også bare til mig uden at jeg kan forklare hvorfor.  Giver det mening eller er det for kryptisk.  Nej man skal nok vide, hvad det er jeg snakker om, før det giver mening.

Nå men altså set i lyset af det, så er det måske mere "hvorfor", der gør mig lidt forvirret i øjeblikket.

2 kommentarer:

  1. Ups…
    Jeg havde ikke lige fanget, at det var mig, der var ”Somebody´s watching me….” og “playing tricks on me”. Jeg beklager meget, hvis jeg har gjort dig confused og puzzled. Mine små kommentarer er skrevet i den bedste mening.

    Jeg må indrømme, at det ikke primært er strikningen, jeg er faldet for. Smalltalk kan da være rigtigt hyggeligt, men når jeg er faldet for dig – eller rettere for din blok – så skyldes det, at reflekterende mennesker i mine øjne er ”mega spændende” (for nu at bruge dit eget udtryk). Jeg fornemmer at du har ”dybde”. At du ”føler” verdenen omkring dig meget dybt, og at du reflekterer over det. Det er da langt mere spændende end mennesker, der kun skøjter gennem livet på overfladen....... eller hvad synes du selv?

    Du nævner at du er en sensitiv person, og at ”alt går lige ind”. Jamen ”playing tricks” er da i hvert fald ikke min hensigt.

    Din bemærkning om, tingene bare "kommer" til dig, uden at du kan forklare hvorfor, er lidt for kryptisk for mig – beklager. Jeg håber at du vil have tilstrækkelig tillid til at du vil forklare mig det.

    Jeg beklager at jeg har gjort dig forvirret. Hvis du føler dig utryg ved mine små kommentarer, så må du endelig sige til – så vil jeg lige så stille ”evaporere” ud i cyperspace igen.

    :-)

    SvarSlet
  2. Kære "anonym"

    Tak for din søde kommentar. Du har dog ingen grund til at beklage, for jeg har på ingen måde følt dine kommentarer som "utrygge". Jeg har blot været forvirret over den "pludselige" interesse, for min person. Derfor de små hints :-)

    Nu er det sådan, at hvad der først er skrevet i cyberspace, som regel bliver i cyberspace, og da jeg er en meget privat person, må det blive ved det.

    Men send en PM, hvis du har lyst, så kan det være, at du får en forklaring på ”tingene”, som bare kommer til mig. Måske ;-)

    SvarSlet