tirsdag den 20. april 2010

Dejligt.....

lige at blive mindet om, at det forresten er lang tid siden at jeg har været på bloggen.

Er lige kommet hjem fra generalforsamling i vores boligforening.  Havde håbet på at vores forslag vedr. hundehold var gået igennem.  Men som forventet blev det forkastet med et stort flertal.

Ja så der bliver foreløbig kke nogen sød lille hundhvalp at nusse med eller holde mig varm.  Men så har jeg jo altid min "varmedunk", så helt galt kommer det nok ikke til at gå vel eller hvad?

Ellers er der ikke sket det helt "store". Ja altså på strikkefronten. Der er bare ikke energi til det i øjeblikket eller der er rettere sagt andre ting, der optager mig mere i øjeblikket.

Det er således ikke de store "armbevægelser", jeg har i øjeblikket, så bloggen kommer nok til at ligge stille for en stund.

1 kommentar:

  1. Det er da ærgerligt, at bloggen skal ligge stille. Jeg nyder da ellers at kigge forbi og blive mindet om tilværelsens forunderlighed, der åbenbart stadig kan byde på nye, store og dejlige overraskelser.

    Det var trist, at forslaget om hundehold ikke gik igennem. Det er godt at have en, der kan lide at blive kløet bag ørene – og hvem kan ikke nyde en varmedunk, selv på en sommeraften.

    Selvom du ikke har de store ”armbevægelser” i øjeblikket, håber jeg, at de alligevel kan favne det, der optager dig i øjeblikket.

    SvarSlet