søndag den 13. juni 2010

Lidt nyt


Det er ikke særlig tit at jeg kommer forbi, men dagene går bare så hurtigt. Weekenderne bliver brugt i kolonihaven og ja hverdagene synes også bare at flyve afsted. Men sådan er det jo, når man er i hyggeligt og dejligt selskab, så flyver tiden afsted.

Det har dog ikke rigtig været kolonihavevejr i denne weekend, så det blev kun til et lille besøg for at checke at alt står vel til og for at plante min hortensia, som jeg har fået af en rigtig sød kollega, som tak for min hjælp.

Der bliver dog tid til lidt strik ind imellem. Der er stadig gang i Seyfarth liljesjalet, mangler vel omkring 1 1/2 lilje før jeg kan begynde på kanten.



Men jeg må indrømme at jeg er gået lidt "død" i sjalet, så jeg har fået startet endnu et lille projekt op nemlig denne her fra Sandness



Jeg har valgt min absolut ynglingsfarve lyseblå og det er meningen at den skal være længere end modellen og ærmerne havde jeg også tænkt mig at strikke lidt længere. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar