lørdag den 12. februar 2011

Må snart til at passe lidt på....

Fik lyst til at strikke Camomille af Helga Isager, så der blev købt ind i dag. Isager Tvinni tweed og Alpaca og så kom der selvfølgelig lidt ekstra i kurven.


Er nået lidt videre med Mermaid, så nu varer det ikke længe før jeg er nået til midten af ryggen.


Det er snart lidt svært at overskue alt det jeg har i gang. Så nu må jeg se, om jeg kan lade være med at starte på Camomille før Mermaid er færdig.

Igangværende projekter, som er på pindende lige nu:
  • Mermaid af Falkenberg
  • Diva af Falkenberg (er efterhånden et par år gammel - burde se at få den færdig)
  • Liljesjal af Seyfarth
  • Kornblomstsjal af Seyfarth
  • Tunika fra sandness (mangler faktisk kun bærestykket)
  • Woodland stola.
Thisle sjalet er droppet for nu. Jeg synes at dobbeltstrik i Kauni blev alt for tykt. Så det projekt er skrinlagt.

Men 6 igangværende projekter på pindende. Det er vel ikke så galt. Jeg troede egentlig det var meget værre. Det kunne være at jeg skulle vinde det det nyindkøbte garn op i nøgler, så det var parat, hvis nu jeg pludselig får en uimodståelig trang til at starte på Camomille alligevel.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar