søndag den 26. februar 2012

Færdig med Camomille

Camomille blev endelig færdig efter at have ligget hengemt i mere end et år!
Det var godt, at jeg ikke lavede midterstykket større, for der var kun lige garn nok til at få det færdigt.
Før blokning:


Efter:


Jeg synes, at det er blevet rigeligt stort. Er blevet ca. 67x187






Som den opmærksomme læser vil bemærke, er der lavet kvaster. Så fik jeg da også prøvet det. Jeg brugte den ganske udemærkede vejledning fra GrenDesign

Hvad kan jeg ellers sige, dødsyg at strikke og så fik jeg åbenbart lavet lidt ged i det, for den ene side er lidt længere end den anden. Heldigvis er det ikke noget man bemærker. Jeg er også kommet til at stramme det lidt i kanten, ved garnskift. Ikke så heldigt.

Fakta:
Camomille fra Helga Isager
100 gr. Isager Alpaca 1
100 gr. Isager Tvinni Tweed
Pind 3 1/2 og 3

4 kommentarer:

  1. Smukt sjal og en god størrelse. Det er rigtig blevet et hit blandt bloggere med camomille. Det må komme på min to do liste.

    SvarSlet
  2. smukt arbejde,dejligt med en UFO mindre i kurven.Måske man skulle gøre alvor af at strikke en camomille,fristende ihvertfald

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet smukt, dejligt at du fik det færdig, det er det hele værd....ikke?

    SvarSlet
  4. Tak tak, jo det er blevet en god størrelse og dejligt at det endeligt er færdigt. Jeg burde have taget mig sammen for længe siden og fået lavet det færdigt :-)

    SvarSlet