søndag den 7. februar 2010

The Secret

Det er efterhånden lang tid, at tingene bare ikke har "kørt" for mig og energi niveauet og humøret ryger til stadighed længere og længere ned til trods for, at jeg ikke troede, det var muligt.

Jeg fik i går, det nye medlemsblad fra Psyke og Sjæl og inspireret af månedens bog "Loven om tiltrækning - i det virkelige liv" fandt jeg denne frem fra boghylden


Jeg fik læst bogen igennem endnu engang og det var da godt, at få en lille reminder.

Jeg er jo i bund og grund godt klar over, at der er mig selv og mine tanker, der trækker den forkerte vej.

Citat:
"Hemmeligheden er loven om tiltræning!

Alt, hvad der kommer ind i dit liv, tiltrækker du ind i dit liv. Og det bliver tiltrukket til dig i kraft af de billeder, du har i sindet. Det drejer sig om, hvad du tænker. Uanset hvad der foregår i dit sind, er det noget du tiltrækker"

En anden god bog fra boghylden er denne her



Som det kan ses, er den godt slidt og den er også brugt mange gange.  Og det virker skulle jeg hilse og sige.  Jeg fik min dejlige kolonihave på den måde. 

Hun er da godt skør tænker du nok.  Meen det er altså rigtigt.

Jeg ville så gerne have en kolonihave men de var alle så dyre og der skulle lægges rigtig mange penge under bordet for at købe en sådan og det er jeg (læs: min økonomi) stærkt imod.

Jeg var ude og se på rigtig mange huse og det var nogle helt vilde priser de ville have for noget rigtigt gammelt noget. 

Jeg besluttede mig derfor for at prøve bogens teknikker af og skrev en seddel, hvor jeg bestilte det helt rigtige kolonihavehus, til den rigtige pris, uden betaling af penge under bordet og så satte jeg en leveringsdato på.  Jeg ville jo gerne have den inden sommeren for alvor kom.

Derefter tog jeg det stille og roligt, idet jeg viste at jeg ville få min bestilling opfyldt.  Jeg fortsatte selvfølgelig med at kigge på huse.

Og hvad skete der - min bestilling blev "leveret" til tiden og jeg betalte ikke så meget som en krone under bordet, kun det huset var vurderet til.  Jeg fik huset i maj, så jeg må sige at jeg var ret imponeret.

Hmm det var godt lige at få genopfrisket det igen.  Jeg tror jeg det næste stykke tid, vil sørge for kun at tænke positive tanker - måske få skrevet en ny bestillingsseddel

Min bestillingsseddel:

Jeg vil gerne bestille........

Næe nej det tror jeg nu, at jeg holder for mig selv ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar