fredag den 23. juli 2010

En dejlig pakke

blev leveret på matriklen i går.

Indkøb juli

Jamen altså, der var jo ligesom udsalg ik´og jeg står og mangler en lille sjælevarmer.
Så jeg fik bestilt garn til to sjælevarmer i henholdsvis grå og råhvid.
Jeg tænker lidt, at jeg vil starte ud med denne model fra Drops og så må vi se, hvordan den bliver.

drops sjælevarmer

Det blå garn er cotton light.  Er normalt ikke meget for acryl men de sidste par ting jeg har lavet i ren bomuld, der har jeg syntes, at bomulden trækker blusen længere.

Jeg havde forestillet mig at lave Buttercup  men nu får jeg se, om jeg egentlig har fået bestilt nok garn.

Mit sidste projekt lakker mod enden.

tunika 22 juli

Kom vist lidt for sent i seng i går, da jeg ville være helt færdig med bærestykket.
Nu mangler jeg kun at hæfte ender og hækle lidt kanter, så er den ged barberet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar