mandag den 26. juli 2010

Mandags blues...

Mandage har bare aldrig rigtig været min dag, ferie eller ikke ferie

Vågner mandag morgen trist over, at der nu kun er en uge tilbage af min ferie.
Har sovet dårligt og er helt tung i både krop og sjæl.
Har vendt og drejet mig hele natten.
Tankerne har kørt rundt.
Skal jeg "kaste håndklædet i ringen"
Give op og bare komme videre eller .......
Ja, jeg ved det bare ikke.............

Min første uges ferie har ellers være dejlig. Havde besluttet mig for at, ferien skulle være ren afslapning.

I lørdags blev afslapningen dog sat på standby for en stund.  Fik købt nyt klædeskab og der blev samlet skab og flyttet om i soveværelset til den store guldmedalje.  Det er bare skønt med den ekstra plads jeg nu har fået = ikke mere krøllet tøj.

I går fik jeg bestilt ny seng, da den gamle efterhånden har udtjent sin værnepligt.
Spørg lige om jeg glæder mig til torsdag, hvor denne her gerne skulle ankomme.

seng

Jeg er sikker på, at min ryg vil være mig evig taknemmelig.


Min tunika er helt færdigmonteret og vasket og med en ekstra runde mønster i halsen og med et par ekstra hæklede runder i ærmegabet, så er den blevet ganske udemærket.

færdig tunika

Ingen kommentarer:

Send en kommentar