søndag den 4. december 2011

ØV

Hvorfor er det lige, at man altid bliver syg, når man har mest travlt :-(   Har ikke nået en brøkdel af det, jeg skulle nå her i weekenden. I stedet har jeg måtte pleje en dårlig hals og influenza symtomer.

Det har så til gengæld betydet, at jeg er blevet færdig med mit Kiri sjal. Mangler dog stadig, at få det blokket ud. Jeg håber at modtageren bliver glad for det.


Der er også blevet tid til at slå op til en julegave. Endnu et Ulmus sjal i grå farver. Håber jeg når at få det færdig til jul.




Jeg er endnu ikke blevet færdig med mit eget Ulmus i blå og brun. Jeg overvejer om jeg ikke skal starte forfra på pind 4 i stedet for pind 3 1/2. Det nye sjal har jeg nemlig valgt at strikke på pind 4 og det  virker ikke så fast i det, som det andet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar