torsdag den 23. oktober 2008

Mit første patchworktæppe


Jeg var til patchworktræf i Odense her i september og der var bare så mange dejlige stoffer.

Jeg fik købt et kit til et patchworktæppe. Har aldrig syet patchwork før, så jeg var rigtig spændt på, hvordan det ville blive.
Nu er tæppet endelig syet og man kan da godt se at det er mit første projekt men alt taget i betragtning, synes jeg nu at det er blevet meget godt.
Jeg har fået færdigmonteret topstykket med vat og bagstof og er gået i gang med at håndquilte tæppet.
Det er dog ikke noget jeg synes er specielt ophidsende - det er faktisk lidt kedeligt. Jeg synes at man syr og syr og man kommer ingen vegne.

Nu ligger tæppet lidt i bero - mens jeg får strikket en helt masse i stedet for. Men det skal nok komme frem igen.

Tæppet skal ud i min kolonihave, så det skal være færdigt til foråret 2009.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar