mandag den 9. januar 2012

Lidt blev der lavet

i weekenden. Tillod mig at holde fri fra opgaven, så mit Kiri sjal blev færdigt i går aftes. Igen bøvlede jeg med den afslutningskant, så der måtte pilles op igen i et halvvådt sjal. Det lykkes dog til sidst. Så lige en lille reminder til mig selv: Luk af vrang og på pind 6.







Kan se, at kanterne nok bør blokkes igen men det må blive en anden dag. Sjalet er lidt tykkere end det sidste jeg lavede. Jeg købte jo også sort Lace og Kid silk til endnu et Kiri sjal men jeg tror nu, at jeg vil lave to sorte sjaler i stedet for. Kunne godt bruge nogle sjaler, der er lidt tyndere.

Fakta: Kiri by Polly Outhwaite
Garn:
Drops Lace 100 g (ca 24 g tilbage)
Drops Kid Silk 75 g (ca 2 g tilbage)
Pind 5 (lukket af på pind 6)

3 kommentarer:

  1. Smukt sjal i en fin farve, der får mønsteet frem :-)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor det altså flot det du laver. Jeg kan godt forstå det er svært at strikke mønster med sort men det sjal bliver også rigtigt flot. Hvor tilmelder jeg mig din blog ? Hvis du går ind på min som er annetteskreativiteter.blogspot.com Så kan du se at jeg kan se mine favoritter, der ville jeg gerne have din blog så jeg kan følge dig når du har lavet noget nyt spændende. Hilsen Annette

    SvarSlet
  3. Hej Anette har sendt mail til dig, Mange hilsner Karin

    SvarSlet