onsdag den 27. januar 2010

I did it again

altså kom til at overbelaste dankortet. Jeg tror at det er pga. mit stress, at jeg hele tiden finder på nye strikkeprojekter for strik er jo genialt til at koble af med. Når jeg sidder med et strikketøj i hånden har jeg fundet ud af, at jeg er  fuldt koncenteret om kun det og de andre tanker, der normalt myldrer rundt i hovedet får holdt en pause.

Nå men dankortet blev som sagt luftet igen i mandags og det blev denne model

Tunika 1

Startede mandag aften og er da nået et godt stykke.  Det er ret sjovt, for lige så svært det er at få mønsterstrikket på mit Seyfarth sjal til at se pænt ud, lige så nemt er det gået med dette her. Det ser meget pænere ud end på sjalet. Gad vide om det har noget at gøre med garnet man strikker med!

Tunika 2

Farverne er ikke lige nemme at gengive, når det er så mørkt i vejret. Den lilla er lidt mørkere.

Tunika 3

Men nu er det ikke fordi, at jeg har lagt liljesjalet helt i bero. Der blev både rullet nye garnruller og der blev strikket til den helt store guldmedalje i weekenden, så jeg har rundet de 5 rækker liljer  yeahh

Liljesjal 5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar