torsdag den 21. januar 2010

Ups - fik lige svinget dankortet igen

Pu ha. Januar har ikke været for god  for mit dankort  :-(   meen jeg måtte altså eje denne:

P1000084

Kunne rigtig godt tænke mig at lave viften, synes den er mega fed.  Tænker lidt om jeg måske skulle lave den til min mor i fødselsdagsgave.  Jeg synes nu bare, at den er lidt kort i det men jeg kan ikke rigtig overskue, om det er muligt at lave den længere - tænke tænke

P1000085

Ellers går det stille og roligt fremad med min sjal.  Fik ikke strikket så meget i weekenden. Men jeg er da allerede snart oppe på 4 liljer.  Det kan godt mærkes, at  "runderne" bliver længere og længere, men jeg gruer nu mere for kanten, det bliver da et sejt træk, at komme igennem.

P1000083

Åhh hvad opdager jeg så lige i dag - der er udsalg på Drops Silke-Alpaca



Ingen kommentarer:

Send en kommentar