torsdag den 14. januar 2010

Ravelry

Nu tog jeg mig endelig sammen og fik oprettet en flickr konto, så jeg endelig kan komme igang med at bruge Ravelry.

Men hold op, hvor er man dog snart fyldt op i hovedet af alle de brugernavne, password etc. man bruger til dagligt både privat og arbejdsmæssigt. Det er jo slet ikke til at holde rede på mere. Hmm jeg må vist til "skrive" en oversigt over de forskellige steder jeg bruger password.

Nå men det er jo lang tid siden jeg har været forbi her. Sommeren og efteråret er bare fløjet afsted. Sommer og sensommer blev brugt i kolonihaven, hvor mine forældre sponsorede et nyt tag. Så det var bare dejligt. Jeg glæder mig snart til at det bliver forår og man kan komme i haven. Er godt træt af det kolde vejr.

Nå men på strikkefronten er da sket en helt masse. Jeg har investeret i en strikkemaskine Brother kh 970. Men mere om den senere.

Jeg fik her i december lavet mine første 2 sjaler i lace strik. Det er bare mega sejt - troede slet ikke at jeg kunne finde ud af det.

Jeg fik lavet et Swallowtail Shawl til min mor.


Det var meningen at hun skulle have haft det i julegave meeen tiden løb fra mig, så det blev først færdigt mellem jul og nytår. Det er bare så blødt og lækkert.

Jeg har Merinogarn til overs, så jeg har investeret i noget mere Kid-Mohair fra Karen Noe, så der bliver til et sjal til mig selv i samme farver. Det bliver nok ikke lige det samme sjal - man skal jo prøve noget nyt. Har ikke lige besluttet mig for, hvad det skal være.

Jeg fik også lave et sjal til mig selv. Det hedder Kiri. Det er også lavet i Merino og Kid Mohair. Det er bare så dejligt at have på. Jeg troede slet ikke at jeg var til sjaler. Men man bliver jo ældre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar