torsdag den 28. januar 2010

Og hvorfor er det lige

at der kun er 24 timer i døgnet!  Jeg har jo slet ikke tid til alle de ting, jeg gerne vil lave.

Jeg fik nået et pænt stykke på tunikaen i aftes. Normalt er jeg ikke en hurtig strikker meen altså jeg kunne virkelig godt tænke mig at blive færdig med denne i næste uge.  Lidt optimist er man vel altid. Er også lidt spændt på, hvordan det ender ud og om jeg kommer til at gå med den. Jeg er jo ret konservativ i mine farver, så den er meget spraglet efter min smag. Men man skal jo prøve noget nyt.




Denne fik jeg købt for et stykket tid siden. Har dog ikke nået at læse den endnu. Måtte bare eje den, da jeg har hørt så meget om den. Jeg er ikke lige til lydbøger, så det giver jo lidt problemer tidsmæssigt, for hvad skal man vælge, strikketøjet eller bøgerne. Jeg ved også, at når jeg først får begyndt på en bog, så er jeg nødt til at læse den færdig i et hug. Jeg duer ikke til det "klat" læseri.



Denne her har jeg dog læst.Jeg mangler dog den sidste, som også ligger og venter pænt på at jeg får tid. Men jeg tror faktisk, at jeg vil læse den, efter at jeg har set filmen. 

Jeg har nemlig endelig set filmen Pigen der legede med ilden og jeg må indrømme at jeg ikke synes, at den var lige så god, som den første. Men jeg tænker lidt om det var fordi, at jeg havde læst bogen før jeg så filmen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar